7-В, Укр. літ. ІІ сем.

 Покликання на онлайн урок в Zoom

Приєднайтеся в класрум 👇
https://classroom.google.com/c/NzA5NTg1NDg5MTk4?cjc=j6vp6q3

💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Добрий день, мої учні!
Сьогодні 28 січня
Урок онлайн о 12.55
Тема  38. "Мовленнєвий розвиток №3. Усне есе "Не такі, як усі". Інсценування дій героїв/героїнь з елементами пантоміми. (усно)
Сьогодні у нас підсумковий урок за твором О. Радушинської "Метелики в крижаних панцирах"
1. Прочитай уважно! Словник безбар'єрності

Поміркуйте! Чи інклюзивний простір довкола нас?
Оберіть місце, де ви регулярно буваєте: ваш будинок, школа, гуртки чи парк, де ви гуляєте з друзями.
Проаналізуйте, чи доступний він для різних груп людей?
Складіть та запишіть список порад, як зробити це місце інклюзивним.
2. Досліджуємо родини
3. Обговорення стереотипів з інсценуванням
Назви з тексту і/або запропонуйте 2-3 стереотипи до кожної антонімічної пари. Зіграйте героїв цих груп.
Село і місто
Хлопці і дівчата
Заможні люди і бідні люди
Які приклади з тексту розвінчують ці стереотипи?
4. Розв'язання проблем твору
Яку думку після прочитання ви забираєте з собою?
Чи змінила книжка ваше ставлення до чогось?
Яке питання лишилося відкритим?
5. Трихвилинне есе (надішли вчителю)
Напиши есе на тему «Не такі, як усі: толерантне ставлення до всіх членів суспільства».

💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Добрий день, мої учні!
Сьогодні 27 січня
Урок онлайн о 13.50
Тема  37. Оксана Радушинська «Метелики в крижаних панцирах». Розкриття характеру головної героїні, її життєва позиція, стійкість у подоланні труднощів. Жанрові особливості твору.
Підручник ТУТ - с.124- 132
1. Пригадаймо з теорії літератури
Психологічна повість – це літературний жанр, де головний акцент робиться на внутрішньому світі персонажів. Тут важливі не стільки події, скільки думки, переживання, сумніви та емоції героїв.
Ось що робить психологічну повість такою особливою:
Детальний аналіз почуттів. Читачам показують, як герої відчувають радість, біль, страх чи надію.
Плин думок. Ми буквально “читаємо думки” персонажів, дізнаючись, як вони приймають рішення або переживають важливі моменти.
Повільний темп. Тут немає швидкої зміни подій чи несподіваних поворотів сюжету. Натомість є час на роздуми й емоційне занурення.
Конфлікти всередині. Основна боротьба часто відбувається не між людьми, а всередині самої людини.
2. Працюємо з презентацією
Кроки до виконання: 
1) прочитайте композицію твору, проблематику.
2) зачитайте уривки з твору, усно проаналізуйте вчинки та дії героїв;
3) складіть характеристику Ярини (письмово в зошит). Додайте своє ставлення до дівчини.
Домашнє завдання: Дослідіть лексичне  значення слів «жалість»,  «жалісливість»,  «співчуття»,  «толерантність».  Що в них спільного? А що — відмінне? 

💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Добрий день, мої учні!
Сьогодні 21 січня
Урок онлайн о 12.55
Тема  36. Оксана Радушинська «Метелики в крижаних панцирах» (скорочено). Коротко про письменницю. Історія написання, символіка назви повісті. Сюжет та композиція твору. Проблема самоствердження в суспільстві особистості з інвалідністю.
ТЛ: психологічна повість. 
Підручник ТУТ - с.117-123
1. Про автора Оксану Радушинську - с. 132-133


2. Перегляньте відеоурок про повість "Метелики в крижаних панцирах"
Психологічна повість – це літературний жанр, де головний акцент робиться на внутрішньому світі персонажів. Тут важливі не стільки події, скільки думки, переживання, сумніви та емоції героїв.
Особливості повісті
Детальний аналіз почуттів. Читачам показують, як герої відчувають радість, біль, страх чи надію.
Плин думок. Ми буквально “читаємо думки” персонажів, дізнаючись, як вони приймають рішення або переживають важливі моменти.
Повільний темп. Тут немає швидкої зміни подій чи несподіваних поворотів сюжету. Натомість є час на роздуми й емоційне занурення.
Конфлікти всередині. Основна боротьба часто відбувається не між людьми, а всередині самої людини.
3. Читаймо розділ 1 на с. 117-123


4. Домашнє завдання: читати розділ 4 в підручнику.


💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Добрий день, мої учні!
Сьогодні 20 січня
Урок онлайн о 13.50
Тема 35.  Урок виразного читання №3. Виразне читання поетичного твору. Ліна Костенко «Кольорові миші». 
Підручник ТУТ - с.110-116
Епіграф уроку
Ми - не безліч стандартних “я”,
А безліч всесвітів різних.
                                              Василь Симоненко
- Як ви розумієте слова письменника?
 Вони дуже пасують сьогоднішньому твору.
Прослухайте поезію-аудіозапис:
У творі йдеться про дівчинку Анну з «шістсот якогось року», яку судять у Вишгороді за дивний «гріх»: з багряних кленових листочків «вона робила … кольорові миші», як повідомляє суд сусід-скаржник. Від тієї забави немає спокою, каже сусід: «чаклунка Анна збила з пуття його дітей», які забули про свої цяцьки, адже тепер «вночі їм сняться миші кольорові».
Змальована кількома колоритними штрихами сцена суду оголює суть конфлікту й морального змісту вірша: зіткнулися неповторність і стандарт.
Власне, дівчинку Анну судять за те, що вона — з її незрозумілою для оточення яскравою фантазією — не така, як усі.
Фантастичне закінчення вірша змушує задуматися про вічні істини, про нас самих, нашу здатність протистояти уніфікації і насиллю над індивідуальністю.
Опрацюйте презентацію, самостійно вголос прочитайте вірш. 
Письмово запишіть характеристику образу Анни та паспорт твору (слайд 20 і 23)
Домашнє завдання: тест за покликанням
https://learningapps.org/watch?v=p2crdfg2c19
                                   
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Добрий день, мої учні!
Сьогодні 14 січня
Урок онлайн о 12.55
Тема 34. "Володимир Винниченко «Віють вітри, віють буйні…».  Порівняльна характеристика образів дітей. Художні деталі як засоби розкриття внутрішнього світу головних героїв. "
Підручник ТУТ - с. 100-105
1. Опрацювати презентацію до уроку
2. Виконати тестування
                                                 
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Добрий день, мої учні!
Сьогодні 13 січня
Урок онлайн о 13.50
Тема 33. Володимир Винниченко «Віють вітри, віють буйні…».  Коротко про письменника, зокрема його дитячі літа. Світ дитинства в оповіданні «Віють вітри, віють буйні». 
Підручник ТУТ - с. 95- 100
ТЛ: психологічне оповідання, характер літературного героя, типовість образів-персонажів.
1. Пропоную почати з перегляду відеоуроку вчителя Кривенко Юлії



2. Словникова робота на с. 95
Прочитай слова, які тобі зустрінуться у тексті.

3. Теорія літератури

4. Читаємо оповідання зі с. 96-100.
Поміркуй!
• Що тобі стало відомо про персонажів із перших сторінок твору?
• Як ставиться Гринь до Саньки? Чому?
• Яке враження справив на тебе інтер’єр? Чи почувається в ньому Гринь затишно? Що його насторожує?
• На вашу думку, це приміщення належить убогим чи заможним людям? Чому?
• У якому столітті, на вашу думку, відбуваються події твору В. Винниченка?
5. Головні герої твору

6. Підсумок уроку
Оповідання “Віють вітри, віють буйні…” — це психологічний твір, що досліджує дитячі страхи, боротьбу за владу, і здатність до співчуття. Винниченко порушує важливі питання про взаємини між людьми, про життя в різних матеріальних умовах, і показує, як навіть маленькі діти можуть навчитися розуміти і поважати один одного через спільні випробування.
7. Домашнє завдання.
Дочитати оповідання до кінця на с. 105. Обрати 1 епізод для переказування.




Немає коментарів:

Дописати коментар

Правила онлайн-уроку