Рада зустрічі з вами у цьому навчальному році!
Онлайн урок в Zoom (натисни)
Підручник Українська література. Т. Яценко, В. Пахаренко, О.Слижук
Тема: відтворення материнського співу над колискою дитини, в якому висловлюється тривога жінки за долю сина, чистоту його душі.
Ідея: уславлення материнської любові, любові до Батьківщини.
Основна думка: «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину».
Жанр: колискова пісня
Поезію «Лебеді материнства» можна умовно поділити на дві частини.
У першій ми бачимо, як мати піклується про маленького сина, що лежить у колисці. Тут простежується мотив казкового дивосвіту, створений материнським піклуванням і ніжністю:
Мріють крилами з туману лебеді рожеві,
Сиплють ночі у лимани зорі сургучеві.
Заглядає в шибку казка сивими очима,
Материнська добра ласка в неї за плечима
У другій частині образ матері переростає в образ Батьківщини, життя буде ставити нові вимоги, з’являться нові клопоти, а мати завжди переживатиме за сина. Тут у поезії з’явиться мотив дороги як вибору життєвого шляху вже дорослою людиною: Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу, Виростуть з тобою приспані тривоги… Можеш вибирати друзів і дружину, Вибрати не можна тільки Батьківщину. Можна вибрать друга і по духу брата, Та не можна рідну матір вибирати. За тобою завше будуть мандрувати Очі материнські і білява хата. Завершується поезія «Лебеді материнства» крилатою фразою: Можна все на світі вибирати, сину, Вибрати не можна тільки Батьківщину.
Епітети: білява хата; лебеді рожеві; тихі зорі; золоте сузір’я; хмільні смеркання; сиві очі.
Метафори: мріють криками… лебеді; темряву тривожили… півні; танцювали лебеді; заглядає в шибку казка; лебеді… лоскотали марево; будуть мандрувати очі материнська і білява хата; прийдуть верби і тополі; стануть… листям затріпочуть… душу залоскочуть.
Порівняння: лебеді, як мрії.
Рефрен: Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Батьківщину.
"Хто є лицарями сучасності?"
Обсяг роботи 1 сторінка.
Есе надіслати в особисті повідомлення у вайбер.
- Що б знадобилося Павлусеві?
https://docs.google.com/presentation/d/1pXIUOqniSdjnT1SLWnpp9IPMAdxu5eQu/edit?usp=sharing&ouid=104691003427934034657&rtpof=true&sd=true
1.Композиція твору.
https://learningapps.org/display?v=pxvojfy5j20
надіслати сенкан- характеристику одного персонажа твору;
За бажанням створити комікс чи ілюстрацію до героя.
Тема 14. Композиція повісті «Захар Беркут».
Тема 13. Основні сюжетні лінії повісті «Захар Беркут».
💦https://sway.office.com/spmmwGoWFyj8X2uJ
💥Виконай тест за прочитаними розділами
2. Перевірка знань з розділу
1) Усна взаємодія - прослухати текст і дати відповіді на запитання - 12 балів (результат буде одразу)
2) Робота з текстом - прочитати пісню "Місто Марії") і виконати завдання до неї - 12 балів. (перевірятиму вручну)
Перейдіть для роботи за посиланням
3. Домашнє завдання: підготуватися до тесту за розділом "Пісенна лірика"
1) запиши дату та тему уроку
2) опрацювати презентацію
3) прочитати і прослухати пісню "Квіти мінних зон"
4) випишіть останню строфу, проставте наголос
5) запишіть паспорт пісні
6) домашнє завдання: створити колаж до пісні
https://theukrainians.org/svyatoslav-vakarchuk/
1 група - наймитські пісні
Народна
бліц - 6 балів (скриншот) https://learningapps.org/watch?v=ptswecwxj24
відгук - 6 балів
https://www.gramota.kiev.ua/qr/24ukrlit7kl/191.html
Прослухати 1 із пісень на вибір, коротко записати назву, про що вона, який настрій цієї пісні (повними реченнями)
Разом - 12
Вітаю, любі діти!
Онлайн урок: 7-А об 11.10, 7-Б об 11.50.

.png)
Немає коментарів:
Дописати коментар